Workshop: Netwerken en pitchen van je bedrijf

Vraag Maar Raak: Hoe kom ik aan nieuwe klanten?

Vraag Maar Raak: Alles over start

Workshop innovatie: 'Haal het maximale rendement uit uw idee'

Inloopspreekuur Juridische Vragen 16 juni

Early Morning Talk – Circulaire Maakindustrie

Webinar Leadnurturing en Leadopvolging 30 juni

Webinar Introductie Leadgeneratie 02 juni

Meer rendement uit je kostbare webverkeer

Het herkennen van organisaties op je website is een startpunt. Ontdek in 45 minuten hoe je praktisch aan de slag kunt met het opvolgen van verschillende soorten leads.

Een B2B website wordt bezocht door bedrijven die onderling verschillen in hun customer journey status en engagement, de intensiteit van hun bezoek. Als je website veel bezoekers heeft, kost het te veel tijd om leads te filteren door alle bezoekers te beoordelen.

In dit webinar besteden we daarom aandacht aan het praktisch opvolgen van verschillende soorten leads en welke eerste stappen je kunt zetten bij het inrichten van je licentie.

Dit webinar is geschikt voor jou als je:
*het webinar Introductie Leadgeneratie hebt gevolgd of ervaring met de trigger module hebt.
*wilt weten hoe je de gangbare soorten leads kunt onderscheiden en rapporten maakt.
*wilt weten hoe je aan extra verkeer kunt komen uit een doelgroep.

Programma:

Deel 1. Leads op je website

De bezoeken door bestaande klanten en oud klanten leveren vaak krachtige verkoopsignalen. Er zijn ook prospects op je website, waar wel of niet al contact mee is geweest.

Aan bod komt:

*hoe je deze leads onderling kunt gaan onderscheiden en hoe je gerichte rapporten maakt.
*hoe je prospects opvolgt waarmee nog geen contact is geweest.
*hoe je koopsignalen, bedrijfsgegevens en rapporten kunt ontsluiten voor collega’s en crm.
*hoe je doelgroepen kunt onderscheiden.

Deel 2. Extra verkeer uit een doelgroep

Het kan zijn dat de leads uit je verkeer onvoldoende zijn qua hoeveelheid of kwaliteit. Account Based adverteren in LinkedIn is dan een goede overweging. SalesFeed biedt twee mogelijkheden om in contact te komen met bedrijven die precies tot je doelgroep horen.

Deel 3. Samenvatting vervolgstappen en vragenronde

Er wordt doorgenomen hoe je praktisch aan de slag kunt gaan met de leads en het inrichten van je licentie.

De agenda van het webinar neemt ongeveer 45 minuten in beslag. Onderwerpen worden kort behandeld. Daarom sluiten we af met tijd voor vragen op basis van jouw interesses of situatie. Wij reserveren hier altijd extra tijd voor. Je kunt uiteraard zelf bepalen of jij dat ook wilt doen.

Wil je aan het webinar deelnemen?
Leuk! Schrijf je dan in via het formulier op onze website. Tot ziens.

Jouw eigen personal branding- voor ondernemers en ambitieuze professionals

Financieel Plan Maken

Workshop: Help! Hoe plan ik mijn werk?

Online invloed: De psychologie van het beïnvloeden van klanten

Vraag Maar Raak: Alles over Geldzaken

Vraag Maar Raak: Starten van een webshop

Leadnurturing & Leadopvolging 05-05

Introductie van leadgeneratie met SalesFeed 28-04

Introductie van leadgeneratie met SalesFeed 14-04

Early Morning Talk – ‘Let’s connect’

Laat je website beter gevonden worden!

Omgaan met back-ups en updates: Hoe doe je dat?

Excel voor gevorderden

Actief leren voor ondernemende professionals

Artificial Intelligence meetup i.s.m. Radboud Universiteit

Young Business Talk!

Inloopspreekuur Juridische Vragen 19-05

Inloopspreekuur Juridische Vragen 21-04

Schakel 025 | Basiscursus Social Media

Schakel025 | Spreekuur Firestartfonds | Maart

Schakel 025 | Begrotingsspreekuur | Maart

Inloopspreekuur Juridische Vragen 17-03

Creativiteit en innovatie voor ondernemende professionals

Schakel025 | Marketingspreekuur | Februari

Early Morning Talk – De urgentie van circulaire zonnepanelen

Pak je agenda erbij, want er staat weer een Early Morning Talk op het programma, ín de Week van de Circulaire Economie! Dinsdag 8 februari 2022 om 08.00 uur kun je weer online aanschuiven. Meld je nu alvast aan.

Schuif thuis aan om je te laten informeren over de urgentie en mogelijkheden van circulaire zonnepanelen. Om de klimaatdoelen te halen spelen in de energietransitie zonnepanelen een belangrijke rol. Zonnepanelen gebruiken schaarse grondstoffen en zorgen voor veel afval op termijn. Daarnaast kost het winnen van deze grondstoffen steeds meer energie. Willen we over een aantal jaar niet met een enorme afvalberg zitten waar we niks mee kunnen, dan is het is van cruciaal belang om ook te focussen op de grondstoffen en circulariteit te integreren in de energietransitie.

Tijdens deze Early Morning Talk gaan we in gesprek met partners uit het Kiemt-netwerk en nemen we je mee in de urgentie van het gebruik van circulaire zonnepanelen, wat de mogelijkheden zijn, welke stappen er al gezet zijn en nog genomen moeten worden. Kortom, hoe zorgen we voor een toekomstbestendige energietransitie en welke rol zou jij daarin kunnen spelen?

Nieuwsgierig? Meld je dan nu gratis aan voor onze toekomstgerichte uitzending. Tot dan!

//www.kiemt.nl/evenementen/early-morning-talk-de-urgentie-van-circulaire-zonnepanelen/

Het Kiemt-netwerk bestaat uit een innovatief ecosysteem van participanten met kennis van zaken als het gaat om energietransitie en circulaire economie. Het gaat om vertegenwoordigers van bedrijven, kennis- en onderwijsinstellingen en overheden, zoals gemeenten en de provincies Gelderland en Overijssel. Het zijn koplopers op energiegebied en/of de circulaire economie. De ruim 230 Kiemt-participanten vormen een hecht innovatienetwerk, waarin kansen worden benut door doeltreffend te scouten, screenen en ondersteunen. Zo ontstaan uit ideeën vernieuwende en levensvatbare en duurzame producten, diensten en bedrijven.

Webinar Intellectueel Eigendom : Intro rechten en beschermingsvormen

Hoe zit het met Intellectueel Eigendom? Op welke manier beschermt u uw ideeën, uitvindingen, producten en merken?

Maak in 1 uur kennis met veel voorkomende rechten en beschermingsvormen.

U maakt kennis met:

Auteursrecht
Handelsnaam
Merken
Modelrecht
Bedrijfsgeheim
Octrooi/patent
Na dit webinar weet u op welke manieren u uw creatieve idee, uitvinding of merk kunt beschermen en wat daarbij komt kijken.

Aanmelden
Meld u aan via het online aanmeldformulier:
//octrooicentrum.webinargeek.com/introductie-ie-rechten-en-beschermingsvormen-27-januari-22

Octrooicentrum Nederland (OCNL), onderdeel van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland, is de octrooiverlenende instantie voor het Nederlands grondgebied.

In regio Zuidwest-Gelderland (o.a. Arnhem, Nijmegen en Wageningen) is Karen Kraan-Sam de adviseur. Je kan haar bereiken via karen.sam@rvo.nl.

In de rest van Gelderland en in Overijssel (o.a. Apeldoorn, Zwolle en Enschede) is Ilona Koomen de octrooiadviseur. Zij is bereikbaar via ilona.koomen@rvo.nl.

Kennissessie: Software als succesformule voor groei

Ben jij als ondernemer actief in de duurzame energiesector en wil jij graag weten hoe je software inzet voor het opschalen van jouw onderneming? Of wil jij graag je netwerk binnen de duurzame energiesector uitbreiden? Neem dan deel aan de online Generation-E Kennissessie ‘Software als succesformule voor groei' op woensdag 2 februari. Aanmelden kan via het formulier onderaan de pagina.

Over Generation-E
Generation-E biedt kennis, support en een grootschalig netwerk voor veelbelovende scale-ups en mkb-bedrijven in de duurzame energie. Generation-E helpt met het realiseren van bedrijfsgroei en/of een industrialisatieplan. Hiervoor zijn verschillende partners bij het programma aangesloten.

Kennissessie
Voor de kennissessie nodigen we zowel ondernemers als kennispartners van Generation-E uit. Elke kennissessie staat een thema centraal dat belangrijk is voor ondernemers. Tijdens de eerstvolgende sessie gaan we in op manieren waarop ondernemingen software inzetten om hun bedrijf snel op te schalen. Hierbij zullen Sit & Heat en Avisi als spreker optreden.

Sit & Heat

Jorg Rijkschroeff vertelt over hoe Sit & Heat is gegroeid door het gebruik van software. Jorg benoemt de strategische stappen die Sit & Heat heeft genomen om een softwarekeuze te maken. Ook staat Jorg stil bij de manier waarop de processtappen zijn ingericht voor het implementeren van de software. Daarbij wordt aangestipt welke uitdagingen, risico’s en succesfactoren het bedrijf is tegengekomen.

Avisi

Joël Christ vertelt over hoe Avisi organisaties ondersteunt bij het selecteren en implementeren van software die helpt bij het opschalen. Met verschillende voorbeelden vertelt Joël welke factoren hierbij een belangrijke rol spelen. Ook deelt hij de belangrijkste uitdagingen en risico's die ondernemers kunnen verwachten, evenals verschillende do's en don'ts.

Programma kennissessie
15.45-16.00: (online) Inloop
16.00-16.15: Introductie KplusV over Generation-E en kennissessie
16.15-16.45: Presentatie kennispartner (Avisi)
16.45-16.50: Pauze
16.50-17.20: Presentatie ondernemer (Sit & Heat)
17.20-17.30: Vragen
17.30-18.00: Afsluiting en napraten

Aanmelden?

We zien je graag terug bij deze kennissessie! En voel je vrij om andere relaties mee te nemen. Aanmelden? Dat kan door je via link naar onze website aan te melden:

Webinar Leadnurturing en Leadopvolging 24-02

Meer rendement uit je kostbare webverkeer

Het herkennen van organisaties op je website is een startpunt. Ontdek in 45 minuten hoe je praktisch aan de slag kunt met het opvolgen van verschillende soorten leads.

Een B2B website wordt bezocht door bedrijven die onderling verschillen in hun customer journey status en engagement, de intensiteit van hun bezoek. Als je website veel bezoekers heeft, kost het te veel tijd om leads te filteren door alle bezoekers te beoordelen.

In dit webinar besteden we daarom aandacht aan het praktisch opvolgen van verschillende soorten leads en welke eerste stappen je kunt zetten bij het inrichten van je licentie.

Dit webinar is geschikt voor jou als je:
*het webinar Introductie Leadgeneratie hebt gevolgd of ervaring met de trigger module hebt.
*wilt weten hoe je de gangbare soorten leads kunt onderscheiden en rapporten maakt.
*wilt weten hoe je aan extra verkeer kunt komen uit een doelgroep.

Programma:

Deel 1. Leads op je website

De bezoeken door bestaande klanten en oud klanten leveren vaak krachtige verkoopsignalen. Er zijn ook prospects op je website, waar wel of niet al contact mee is geweest.

Aan bod komt:

*hoe je deze leads onderling kunt gaan onderscheiden en hoe je gerichte rapporten maakt.
*hoe je prospects opvolgt waarmee nog geen contact is geweest.
*hoe je koopsignalen, bedrijfsgegevens en rapporten kunt ontsluiten voor collega’s en crm.
*hoe je doelgroepen kunt onderscheiden.

Deel 2. Extra verkeer uit een doelgroep

Het kan zijn dat de leads uit je verkeer onvoldoende zijn qua hoeveelheid of kwaliteit. Account Based adverteren in LinkedIn is dan een goede overweging. SalesFeed biedt twee mogelijkheden om in contact te komen met bedrijven die precies tot je doelgroep horen.

Deel 3. Samenvatting vervolgstappen en vragenronde

Er wordt doorgenomen hoe je praktisch aan de slag kunt gaan met de leads en het inrichten van je licentie.

De agenda van het webinar neemt ongeveer 45 minuten in beslag. Onderwerpen worden kort behandeld. Daarom sluiten we af met tijd voor vragen op basis van jouw interesses of situatie. Wij reserveren hier altijd extra tijd voor. Je kunt uiteraard zelf bepalen of jij dat ook wilt doen.

Wil je aan het webinar deelnemen?
Leuk! Schrijf je dan in via het formulier op onze website. Tot ziens.

Webinar Leadnurturing en Leadopvolging 10-02

Meer rendement uit je kostbare webverkeer

Het herkennen van organisaties op je website is een startpunt. Ontdek in 45 minuten hoe je praktisch aan de slag kunt met het opvolgen van verschillende soorten leads.

Een B2B website wordt bezocht door bedrijven die onderling verschillen in hun customer journey status en engagement, de intensiteit van hun bezoek. Als je website veel bezoekers heeft, kost het te veel tijd om leads te filteren door alle bezoekers te beoordelen.

In dit webinar besteden we daarom aandacht aan het praktisch opvolgen van verschillende soorten leads en welke eerste stappen je kunt zetten bij het inrichten van je licentie.

Dit webinar is geschikt voor jou als je:
*het webinar Introductie Leadgeneratie hebt gevolgd of ervaring met de trigger module hebt.
*wilt weten hoe je de gangbare soorten leads kunt onderscheiden en rapporten maakt.
*wilt weten hoe je aan extra verkeer kunt komen uit een doelgroep.

Programma:

Deel 1. Leads op je website

De bezoeken door bestaande klanten en oud klanten leveren vaak krachtige verkoopsignalen. Er zijn ook prospects op je website, waar wel of niet al contact mee is geweest.

Aan bod komt:

*hoe je deze leads onderling kunt gaan onderscheiden en hoe je gerichte rapporten maakt.
*hoe je prospects opvolgt waarmee nog geen contact is geweest.
*hoe je koopsignalen, bedrijfsgegevens en rapporten kunt ontsluiten voor collega’s en crm.
*hoe je doelgroepen kunt onderscheiden.
Deel 2. Extra verkeer uit een doelgroep

Het kan zijn dat de leads uit je verkeer onvoldoende zijn qua hoeveelheid of kwaliteit. Account Based adverteren in LinkedIn is dan een goede overweging. SalesFeed biedt twee mogelijkheden om in contact te komen met bedrijven die precies tot je doelgroep horen.

Deel 3. Samenvatting vervolgstappen en vragenronde

Er wordt doorgenomen hoe je praktisch aan de slag kunt gaan met de leads en het inrichten van je licentie.

De agenda van het webinar neemt ongeveer 45 minuten in beslag. Onderwerpen worden kort behandeld. Daarom sluiten we af met tijd voor vragen op basis van jouw interesses of situatie. Wij reserveren hier altijd extra tijd voor. Je kunt uiteraard zelf bepalen of jij dat ook wilt doen.

Wil je aan het webinar deelnemen?
Leuk! Schrijf je dan in via het formulier op onze website. Tot ziens.

Webinar Leadnurturing en Leadopvolging 27-01

Meer rendement uit je kostbare webverkeer

Het herkennen van organisaties op je website is een startpunt. Ontdek in 45 minuten hoe je praktisch aan de slag kunt met het opvolgen van verschillende soorten leads.

Een B2B website wordt bezocht door bedrijven die onderling verschillen in hun customer journey status en engagement, de intensiteit van hun bezoek. Als je website veel bezoekers heeft, kost het te veel tijd om leads te filteren door alle bezoekers te beoordelen.

In dit webinar besteden we daarom aandacht aan het praktisch opvolgen van verschillende soorten leads en welke eerste stappen je kunt zetten bij het inrichten van je licentie.

Dit webinar is geschikt voor jou als je:
*het webinar Introductie Leadgeneratie hebt gevolgd of ervaring met de trigger module hebt.
*wilt weten hoe je de gangbare soorten leads kunt onderscheiden en rapporten maakt.
*wilt weten hoe je aan extra verkeer kunt komen uit een doelgroep.

Programma:

Deel 1. Leads op je website

De bezoeken door bestaande klanten en oud klanten leveren vaak krachtige verkoopsignalen. Er zijn ook prospects op je website, waar wel of niet al contact mee is geweest.

Aan bod komt:

*hoe je deze leads onderling kunt gaan onderscheiden en hoe je gerichte rapporten maakt.
*hoe je prospects opvolgt waarmee nog geen contact is geweest.
*hoe je koopsignalen, bedrijfsgegevens en rapporten kunt ontsluiten voor collega’s en crm.
*hoe je doelgroepen kunt onderscheiden.

Deel 2. Extra verkeer uit een doelgroep

Het kan zijn dat de leads uit je verkeer onvoldoende zijn qua hoeveelheid of kwaliteit. Account Based adverteren in LinkedIn is dan een goede overweging. SalesFeed biedt twee mogelijkheden om in contact te komen met bedrijven die precies tot je doelgroep horen.

Deel 3. Samenvatting vervolgstappen en vragenronde

Er wordt doorgenomen hoe je praktisch aan de slag kunt gaan met de leads en het inrichten van je licentie.

De agenda van het webinar neemt ongeveer 45 minuten in beslag. Onderwerpen worden kort behandeld. Daarom sluiten we af met tijd voor vragen op basis van jouw interesses of situatie. Wij reserveren hier altijd extra tijd voor. Je kunt uiteraard zelf bepalen of jij dat ook wilt doen.

Wil je aan het webinar deelnemen?
Leuk! Schrijf je dan in via het formulier op onze website. Tot ziens.

Webinar Introductie Leadgeneratie 03-02

Introductie van leadgeneratie met SalesFeed:

Het herkennen van bedrijven is een startpunt. Ontdek in 45 minuten verschillende sales gerelateerde functionaliteiten. Deze helpen je om waardevolle leads uit je websiteverkeer te destilleren.

Je krijgt tips hoe je stappen kunt zetten met het gebruik van je licentie.

Deze workshop is geschikt voor jou als:

Je wilt weten hoe je de licentie kunt inrichten en gebruiken rondom leadgeneratie.
Je een nieuwe marketing of sales medewerker bent bij een bedrijf dat werkt met SalesFeed.

Programma:

Deel 1. Functionaliteiten rondom leadgeneratie

*De meest gebruikte schermen
*Het filteren van bedrijven op kenmerken en gedrag
*Geautomatiseerd de beste leads markeren
*De demo triggers en geautomatiseerde acties
*Rapporten maken en versturen
*Prospects van bestaande klanten onderscheiden

Deel 2. Ook interessant

Omdat veel mensen er interesse in hebben, krijg je kort te zien wat je kunt met de Liquid Content module. Bijvoorbeeld een Google Ad versterken.

Deel 3. Samenvatting vervolgstappen en vragenronde

Er wordt doorgenomen hoe je aan de slag kunt gaan met de verschillende toepassingen.

Het webinar duurt ongeveer 45 minuten. Onderwerpen worden kort behandeld. Daarom sluiten we af met tijd voor vragen op basis van jouw interesses of situatie. Wij reserveren hier altijd extra tijd voor. Je kunt uiteraard zelf bepalen of jij dat ook wilt doen.

Wil je aan het webinar deelnemen? Leuk!
Schrijf je dan snel via het formulier in. Tot snel.

Webinar Introductie Leadgeneratie 20-01

Introductie van leadgeneratie met SalesFeed:

Het herkennen van bedrijven is een startpunt. Ontdek in 45 minuten verschillende sales gerelateerde functionaliteiten. Deze helpen je om waardevolle leads uit je websiteverkeer te destilleren.

Je krijgt tips hoe je stappen kunt zetten met het gebruik van je licentie.

Deze workshop is geschikt voor jou als:

Je wilt weten hoe je de licentie kunt inrichten en gebruiken rondom leadgeneratie.
Je een nieuwe marketing of sales medewerker bent bij een bedrijf dat werkt met SalesFeed.

Programma:

Deel 1. Functionaliteiten rondom leadgeneratie

*De meest gebruikte schermen
*Het filteren van bedrijven op kenmerken en gedrag
*Geautomatiseerd de beste leads markeren
*De demo triggers en geautomatiseerde acties
*Rapporten maken en versturen
*Prospects van bestaande klanten onderscheiden

Deel 2. Ook interessant

Omdat veel mensen er interesse in hebben, krijg je kort te zien wat je kunt met de Liquid Content module. Bijvoorbeeld een Google Ad versterken.

Deel 3. Samenvatting vervolgstappen en vragenronde

Er wordt doorgenomen hoe je aan de slag kunt gaan met de verschillende toepassingen.

Het webinar duurt ongeveer 45 minuten. Onderwerpen worden kort behandeld. Daarom sluiten we af met tijd voor vragen op basis van jouw interesses of situatie. Wij reserveren hier altijd extra tijd voor. Je kunt uiteraard zelf bepalen of jij dat ook wilt doen.

Wil je aan het webinar deelnemen? Leuk!
Schrijf je dan snel via het formulier in. Tot snel.

Workshop 'Onderhandelen met lef!'

In de culturele sector werken steeds meer zzp'ers die hun eigen afspraken moeten maken met opdrachtgevers. Dat is iets waar je enorm tegen op kunt zien. Onderhandel jij over je tarief of je contract? Over het aantal uur dat je werkt en wat daarin van je verwacht wordt? Zeg jij nee tegen een te laag aanbod?

PROGRAMMA
De workshop Onderhandelen gaat in op de stappen denken, durven, doen. Je krijgt uitleg over de mogelijkheden van onderhandelen en je krijgt concrete handvatten om daadwerkelijk in onderhandeling te durven gaan! In deze workshop krijg je hints en tips over onderhandelen, en je krijgt de gelegenheid om meteen praktijkervaring op te doen.

VOOR WIE?
Deze workshop is voor zelfstandigen en makers in de culturele sector die meer willen weten over tariefbepaling en onderhandelingen.
Deze workshop is een vervolg op 'Weet wat je waard bent' maar is ook als losse workshop te volgen.

Kostprijsberekening

Sturing & Growth hacking

Crowfunding: hoe dat je dat?

In deze workshop leggen we je uit dat crowdfunding meer is dan alleen maar geld ophalen. Wist je bijvoorbeeld dat je het ook in kunt zetten binnen je marketing?