HAN: inspiratiesessie ‘van (on)tevreden naar meer blije klanten’

Inspiratiesessie 'van (on)tevreden naar meer blije klanten'

20/11/2020

10:00 - 11:30

Beschrijving

Het krijgen van meer blije klanten is niet heel moeilijk. Dit is een kwestie van weten wat klanten minimaal verwachten en deze verwachting overtreffen. Het houden van blije klanten is daarentegen vaak wel moeilijk. Want dit betekent dat je als bedrijf niet één keer de verwachting moet overtreffen, maar telkens weer. En daar gaan veel bedrijven de mist in.

Over de inspiratiesessie

– Waarom is perceptiemanagement de sleutel tot het krijgen van meer blije klanten? En hoe kun je deze sleutel succesvol inzetten??

– Wat zijn de valkuilen bij de focus op het krijgen van meer blije klanten??

– Waarom is het krijgen van een blije klant niet moeilijk, maar het houden ervan vaak wel??

– Waarom is knipogen tegen het meisje in het donker funest voor het krijgen van meer blije klanten??

– Wat is de gouden formule om van (ont)tevreden klanten, meer blije klanten te maken??

– Wat is belangrijkste moment in het klantcontact en hoe kun je dit moment maximaal benutten om je klanten BLIJ te maken??

– Waarom stopt klantgerichtheid nooit meer als je er eenmaal aan begint?

Gastspreker

Hans Zomer

Organisatoren: Lydia Redert & Yasmin Laaguid, studenten van de HAN, minor Onderneem de Zakenreis!

Aanmelden

Stuur een mail naar L.Redert@student.han.nl

Algemene Informatie

Datum

20/11/2020

Tijd

10:00 - 11:30

Direct aanmelden